Äggning...

Nu är jag hemkommen efter bio och lite shopping. Ironiskt att vi åker och handlar efter att ha sett en sopoholics bekännelse. Haha!
 
Mycket sevärd film måste jag säga. Så otroligt pinsam på så många ställen, jag ville bara gömma mig i jackan så pinsamt var det. Där fick vi också tips om två nya filmer. Eller hur S =)

För övrigt så har jag och Sara bestämt att vi ska köpa 20 pack ägg och åka runt i kalmar och ägga alla joggare. Joggare är dåliga människor, främst för att de joggar på alla möjliga tider. ´när man slutat jobba, när man kommer hem nu vid 9 tiden och dom joggar fortf.

Andra anledningen till att jag avskyr joggare är för att dom får mej (en lat jävel) att må dåligt varje gång jg ser dom! Bara för att dom är så duktiga.

Nu måste ja sluta skriva, jag gjorde något med min sida, så nu ser jag om möjligt ännu mindre! Suck!

Får se om det försvinner! Haha nu gjorde ja något så nu ser jag normalt igen. DET Kia är kanske ett ålderstecken? :P

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kia

Du är en mycket märklig figur som kan ändra storlek på saker och ting :o)

2009-04-07 @ 22:00:21
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Du, jag & äggen är like this (visar med fingrarna)!!! :)

2009-04-07 @ 22:21:31
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: Lisa

HELT UNDERBAR FILM =)

vilka andra två fick ni tips om?

kram

2009-04-08 @ 13:36:31
URL: http://rosalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0