alfons åberg...

Jag är just nu som alfons åberg.

Jag ska bara kolla klart på extrem home makeover, jag ska bara kolla klart på det här the hills avsnittet, jag ska bara blogga, jag ska bara lösa det här kordordet.

Men nu är det bara det här avsnittet, sen ska ja få tummen ur arslet och göra något vettigt!

Grabbarna är iväg och ska handla lite tills kvällen, då R:s familj kommer på påskbesök (därav storstädningen). Dessutom ska han köpa mej ett påskägg, killen läser min blogg och tar till sig. Så fr.o.m nu ska ja ge han alla mina bra budskap genom bloggen.

starting now... honey, snälla man kan faktiskt torka av toan ibland. Så den inte är så snuskig! Good!

ÅÅ nu slutade the hills så bra, nu måste ja skynda mig så ja kan se lite till!
Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0