eftertanke...

Det kommer en tid i våra liv, när det är dags att sluta! Ja för kvällen alltså!

Dags att lägga ner min dator, fira med en toppning av besökare på min blogg! Hela 32 st :P

Idag har varit en dag för eftertanke, både med den bilden som jag lade upp men även en nyfunnen blogg, där en människa, trots en olycka och motgångar. Kan se ljus och hopp och är helt övertygad om att han kommer att kunna gå igen! Jag kan inte själv tro att jag skulle kunna vara så positiv och jag är mäkta avundsjuk på de som har den förmågan!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jon

Hej igen! Jo jag såg Anna på bild i din blogg så då misstänkte ja det var genom henne eller tobbe. Tycker det är jättekul att folk tar sig tid och läser bloggen, därför den är till! Så återigen tack för kommentaren och stödet!

2009-04-28 @ 12:41:11
URL: http://jonholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0