enklaste barnvagnen i stan...

Hej mina vänner!

Idag ska jag bli bättre på att blogga, igår var första dagen efter ledighet och det tar ju en stund innan man kommer igång. Så idag ska jag bättra mej!

Igår efter jobbet, åkte jag hem och käkade lite, efteråt fick jag äntligen med mej någon ut på långpromenad, min långa runda på nästan nästan en mil. Mycket skönt, Ceasar Carros hund var med) hurtigaste av dom alla!

Carro var i princip död efter halva vägen och jag försökte peppa henne så mycket som bara den, när vi var väldigt nära försökte jag få henne att spurta. Hon blev fly!

Men vi gick iaf hela vägen, på ca 1h och 10 min. inte för fy skam!
Som belöning smäckte vi i oss varsin pizza medan vi kollade på Greys, så härligt så!

Idag kommer äventyret med att vi ska hämta Vincent på dagis och försöka få upp hans "enkla" barnvagn. Ska försöka filma Carro när hon svär åt vagnen. Ska bli mycket roande faktiskt!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0