EU val?

Jag längtar hem till min lilla dator, jag ska ta med den överallt där jag går! Jobbet, hem till mina vänner o.s.v =)
Bara för att den är så liten och gullig!

Igår fick jag ansiktsbehandling, det känns lite bättre i min hud, det kanske inte syns, men det känns lite bättre i varje fall!
Ibland undrar jag nämligen om inte mitt huvud enbart är fyllt med det här äckliga vita som man trycker ur finnar. Spelar ingen roll vart jag klämmer i ansiktet, det kommer ändå en massa skit. Hela mitt huvud är en enda stor finne. Ska klämma mitt huvud i en dörr och se om något spännande händer. haha!

Efter jobbet ska jag ta moppen hem, ska stanna på vägen och köpa mej lösgodis till biobesöket! Känner mej lite sugen på lösgodis faktiskt!

För övrigt är det en häxjakt nu på stackars Wanja. Låt människan vara ordförande, det är ju ingen som klagat innan detta hände, nu gör dom det bara för syns skull. så länge människan gör ett bra jobb så kan dom låta henne vara tycker jag.

Och ännu mer för övrigt är det snart något val till EU? VEM BRYR SIG? EU gör inget bra för Sverige iaf tycker jag!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0