FY FAN VAD JAG ÄR BRA...

Jag tror allt att jag blev lite inspirerad av S.

Idag är jag superwoman, jag kom på att jag även tömde fimpburkarna på balkongen, jag har bytt tre glödlampor till lågenergi lampor (mycket miljövänligt, och bra för plånboken)

Dammsugit överallt, jag har gjort i ordning hela garderoben, lagat mat, jag kör en maskin tvätt till, jag kör diskmaskinen, de blir nog ingen kladdkaka dock. C kom förbi med väskan full med cola och chips, så varför baka när jag får det serverat?

Precis , tänkte väl att ni höll med, naglarna får vi se om ja orkar! Känner ändå ett visst ansvar att hinna med det jag lovar!

Nu kan jag sova nöjd ikväll, ska allt be R om en ryggklining.. (hur fan stavas det)  det är jag värd tycker jag, sen kanske man får lite kärlek också, mitt inlägg om att han åker ut om han inte visar mer romantik har inte riktigt bitit på honom! Han bara skrattar åt mej och säger att jag aldrig kan få ut honom ur lägenheten, när jag hotar med att ringa polisen och be om hjälp skrattar han ännu mer.

skrattar bäst som skrattar sist älskling....

Kommentarer
Postat av: Kia

Du är fasen bäst, efter S ;)

2009-04-22 @ 20:58:19
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken respekt din kille verkar ha för dig!

2009-04-22 @ 21:09:31
Postat av: Emmelie

haha jag vet, eller så vet han att jag älskar honom och att jag aldrig skulle slänga ut honom :P

2009-04-22 @ 21:56:44
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Ewa

Den där andra kommentaren verkar vara mer av ironiskt slag. Att han kanske inte visar dig så mycket respekt.

2009-04-23 @ 13:17:40
Postat av: Emle

grejen är ju att när man skriver anonymt står man ju inte för vad man tycker, och jag vet att det inte är ironiskt!

2009-04-23 @ 13:52:43
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0