jag erkänner...

Okej det här med självförtroende över mitt utseende har alrig varit min grej. Jag har aldrig tyckt att jag varit snygg och efter att ha gått upp typ 8 kg, så har det ju inte gjort saken bättre kan jag ju säga.

Det här med fotografier är heller inte min grej, jag har stort komplex för mina framtänder och min pelikan haka. Undviker helst kort och lyckas för det mesta.

Efter att ha sett detta kortet så inser jag att jag  har rätt bra självinsikt! Jag är inte snygg, jag blir heller inte bra på kort.
Bara att inse fakta... Jag ser ut som en apa, men det är lugnt, jag bjuder på denna....


Kommentarer
Postat av: bumlingmamman

förstår inte detta klagande på dej själv. du är fin som du är!!!

varför måste du hela tiden kranka ner på dej själv? Hur många blir bra på bilder??

2009-04-01 @ 22:37:00
Postat av: Ramona

Du är alltid vackrast oavsett om du försöker likna en apa på just den här bilden. Den är klockren :-)

2009-04-02 @ 07:35:50
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0