jag vill ha!!!!!

God morgon


Idag har jag åkt moppe till jobbet, svinkallt ute, framför allt för hakan. Känner mig som Jay Leno, det är det enda på kroppen som fryser när jag åker. Men de går bra fortare, jag behöver inte gå upp lika tidigt.


Moppe= Skitbra!


Igår fick jag sms av Carro, hon hade "slingat" håret. Tydligen katastrof, hon är platina blond ala Kissie.

Har inte sett underverket ännu men jag är bra spänd på hur det kommer att se ut. Haha!


Idag är det onsdag (fredag) Sista dagen innan en lång hääärlig ledighet och jag lovar att jag ska blogga massor, så att ni som jobbar kan få lite underhållning. Sen vill jag ge en känga till min älskling, att i år vill jag faktiskt ha ett stort fint påskägg med lite godis, kanske med en skraplott i. Det är påsk och då vill jag ha ett påskägg!! Så nu vet du om det!


Nej back to work, ju mer och bättre ja jobbar, desto snabbare går dagen! Eller hur? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0