Kissie- korkad barbie?

jag "läser" kissies blogg. Vilken människa!!

Ena stunden är hon rätt mogen (ytterst sällan men det händer), har rätt bra åsiker om vissa saker. Men stackars tjej. Allt handlar om utseendet, det är inlägg med kläder och skor och väskor konstant. Det är illrosa läppar och blonderat hår. Som en barbie. Har inte människan något annat att säga?

Samtidigt så är hon ju så känd. och allt jag kan undra är WHY? Varför är alla så intresserade av att veta vad hon har på sig, eller vad hon äter. För det är de som bloggen handlar om. Aldrig någonsin att hon bjuder på sig själv eller några humoristiska inlägg.

Men vad kommer hända med kissies stora blogg där hon tjänar 70 papp i månaden på fjortisar.
Vad händer när hon själv inte är en fjortis och hon skriver om andra saker?
Det har nog inte kissie tänkt på tror jag. Ska bli roligt att se!

Jag förstår inte fenomenet Kissie jag vet många andra bloggar som har större karaktär än vad man handlat för skor. Jag är väl helt enkelt för gammal.

Nu är jag på shopping humör och jag tänker faktiskt se om jag kan finna några schyssta solglasögon. Insåg att jag inte har några snygga alls. och sen väskan då förstås.

Nu räknar jag minutrarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0