klargörande!

okej nu klampade ni på en öm tå! För nu blev jag faktiskt förbannad! Tänker heller inte svara på era kommentarer eller om ni efteråt frågar mig. Utan detta är ett klargörande och sen tänker inte jag prata om det mer.

För att klarlägga  vart jag står i detta så kommer mitt uttalande här, för det är absolut ingen som frågat mig vad jag har att säga om detta!

Utan det är M som skvallrat till er och ni bygger er en uppfattning om det och sen kommer och uttalar er och tycker och tänker om saken till mig.

Och J vad som är löjligt i dina ögon är kanske inte det för mig och tvärtom och det handlar kanske inte enbart om namnet utan kanske om annat som "skrevs" under själva dispyten. Men som sagt, ingen har ju frågat mig om saken.

Men skit samma, förstår bara inte varför vår relation (J och jag) påverkas vad som pågår mellan mig och M. och för att klarlägga ännu mer så har jag pratat med M om sommarjobb o.s.v så så jävla tjurig är jag inte......

Så nu ska jag ha en trevlig fredagkväll, supa skallen av mig och ligga med huvudet i toan och spy!
Go kväll!







Kommentarer
Postat av: Ewa

Puss!! Ring om du vill snacka.

2009-04-24 @ 21:07:42
Postat av: Ewa

ÅH. Nu har jag läst hela familjens blogg från mamma till alla tre systrarna. Spännande läsning men framförallt så mycket kärlek som ligger där!

2009-04-24 @ 22:32:09
Postat av: mamma

Ja du Ewa, önskar att Emmi oxå uppfattade det så....

För jag älskar dej Emmi! vad du än tror

Puss

2009-04-25 @ 00:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0