Little...

Nu sitter jag och Anja och har lite kvality time som man säger på engelska. Vi har kollat på talang och skrattat ihop. Mkt trevligt.

Nu är det berg flyttar in, killen samlar på isbjörnar, en död på golvet och resten i porslin. Märkligt! Anja har fastat i det faktumet att han bor i en lägenhet, jag däremot ifrågasätter att få ett sladdbarn efter 31 år. Skulle inte vara så pigg om mamma eller pappa kom och sa att ja skulle få ett syskon när jag är 30 bast. Menmen,det kommer ju inte hända eftersom mamma strypt äggen, så det är väl om pappa släpper loss sina spermier till någon annan kvinna. Hopefully not!

För övrigt funderar vi på vad vi ska äta imorgon, Anja är nog lite hungrig, och grabbarna är på fest.

Skickade ett sms till min älskling och bad han att ta de lugnt och inte lura i little en massa skit. Han vet ju hur arg Anja blir
Little för att inte berätta för mycket så han blir arg på mej, lyckas aldrig med en drickekväll ihop med min sambo. Little blir alltid mycket full och Anja mest arg för att han är så full. Ibland händer det även att Little väljer damskor framför sina egna. Kan låta märkligt, jag roas mest av det faktiskt.

Time will tell, R har ju draghjälp av J ikväll också, jag spår att det lutar mot för mycket dricka ;)

Skål på er!

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Kul att se dig ikväll :)

2009-04-11 @ 02:51:20
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Emmelie

tack detsamma ;)

2009-04-11 @ 10:06:52
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0