Medlande familjen...

Fan vad kass jag är på att blogga, jag har sagt att jag ska skärpa mig men de blir ju aldrig av!

Mycket har hänt i helgen, igår solade vi på balkongen, mycket härligt! långt samtal med mor. Vädjande och medlande som vanligt!

På kvällen grillade vi korv, vi tvättade Carros tvätt i vår tvättstuga. Vi drack och hade det trevligt på balkongen. Det blev lite mer medlande (måste vara ett släktdrag mor )

På kvällen blev det Harrys, vi lyckades komma in  trots att Sandra glömt sitt leg, drickat flödade och kloten rullade snett, som dom alltid gör på Harrys. Plånboken blidde bra mycket tunnare, men vad gör det, det var trevligt!

lite över kl 1  drullade vi in och R somnade på en sekund, jag till tv:n. Försov mig som vanligt och dagen har gått åt till ett mail till min syster. (mamma du lyckades medla lite iaf) lovar inget, men båda har tagit ett steg framåt. Good for us!

Har ju naturligtvis jobbat också! Intet att förglömma!

Idag blir det bokning av resa! Jag längtar fett mycket!

Tack gumman! Blidde lite fel igår, men skönt att du inte tog illa vid dig!:)




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det kanske det är! släktdrag alltså =)

Ja det var det ända jag bad om, om bara viljan finns så kommer det att lösa sej!

Lite kommentarer i bloggarna skulle oxå vara kul att få!

Vart ska du resa? När?

Puss

2009-04-26 @ 17:33:27
Postat av: Sara

No danger on the roof vännen!! Det krävs ganska mycket för att jag ska ta illa vid mej :) Puss

2009-04-26 @ 17:53:56
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0