Min allra bästa vän död...

Jag trodde min allra bästa vän var död. Fick lite av en panikångest igår när jag skulle kolla på ännu ett avsnitt av top model, och sidan hade då bara försvunnit. Med klump i magen gick jag och la mig istället. Gråtfärdig, redo att kasta in handduken!

idag på jobbet testar jag sidan igen, och då finns den igen, dessutom när jag letade efter mitt solglasögon fodral, hittade jag en godispåse från helgen. Höjden av lycka, idag är MIN dag!

För övrigt ska jag till astmaläkaren idag, dom ska kolla så att jag har rätt medicin och då får jag gå tidigare från jobbet, inte heller så där fel!

Lyckan ler mot mig, solen ler mot mig och jag är på ett fantastiskt bra humör!
Life is goooood!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0