momenth of truth...

idag när jag slutade kl 8, åkte jag förbi malin och hämtade min laddare, förbi Carro en snabb stund och sen hemåt.

När jag kom in var jag iskall om händerna, försökte få R att känna på dom men han vägrade. Sen gick jag in i badrummet, tvättade mig och R kommer in för att hälla upp vatten i badkaret.

- hur är det älskling, är det bra (jag)
- ja muttlar han fram
- jag tycker att vi borde vara lite mer gulliga mot varandra.(jag)
- tss... (inget mer svar)

Är det så här livet ska vara, efter 4 år tillsammans? Då vet jag inte riktigt om detta är rätt för mig.

Måste man "tröttnat" på varandra efter en tid. Kan han inte hålla handen med mej på stan, hålla om mej när jag sover, skicka gulliga och även lite snusk sms till mej? Slutar det bara?

Skärpning älskling, jag vill ha romantik, jag vill ha vardagsromantik framför allt, tända ljus när man kommer hem, städat, striptease när man minst anar det. Inte rygg mot rygg i sängen. Du har en vecka på dig, annars drar jag mej ur. Så de så!

Back to top model världen, jag vill också ha flawless skin!


Kommentarer
Postat av: syrran

ja de finns alltid ett rum i skrika om du gör slag i saken

2009-04-21 @ 12:10:55
Postat av: Emle

Seriously!

Som om jag skulle bosätta mej i skrika!

2009-04-21 @ 14:40:39
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: mia

nä de trodde jag inte men ville bara du skulle veta de att trots tjaffs o bråk så finns jag alltid där om du skulle behöva hjälp även om den finns i skrika..

2009-04-22 @ 08:04:12
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0