skitit på mej...

nu är vi hemma efter en lång dag på stan, en mycket längre dag än vad vi alla hade trott.

Vi åker ner till baronen för little behöver skor, jag hittar några underbara vita "ballerina" skor, men som jag lärde mig i shopoholics bekännelse frågade jag mig själv: behöver jag dessa? Svaret blev nej så jag köpte dom inte!

Efter åt vi på Mc och sen ville Anja kolla på Gina eftersom hon gillade koftan jag hade på mig, så vi tjejer går dit och killarna till bilen,´. Kort och gott stannar vi alldeles för länge på Gina och hittar både de ena och de andra som jag vill ha.
tyvärr mamma, din fina blåa jacka säljs nu för halva priset på Gina.
Jag köpte mej en gul fin sak, kommer nog en bild imorgon när jag ska ha på mig den!

Till slut bar det av till maxi, då kollade vi på djurmagasinet, och Anja och Little skulle ju kunna bo där. Efter det maxi och vi köpte i princip allt som vi ej skulle köpa, jag köpte mej ÄNTLIGEN mina balkonglådor´. Även ett underlägg till katternas mat. Sen lite mat som vi skulle handla, sen skulle Anja in på en underklädesaffär, vi fick vänta i evigheter (iaf om vi frågar Richard), så dom gick i förväg till bolaget och sen in på coop där jag köpte blommorna. Sen ville Little till siba, så han in där medan vi packar in i bilen.

Dagens citat kommer från R när han fiser i bilen och vi alla håller på att dö, då jag blir förbannad och utbrister
- men va fan ni har fått vänta på oss i 20min, kunde du inte fisit innan vi åkte.
- nej hade jag fisit hade jag...(R)
- skitit på dig? (Jag)
- ah....och sen skrattar han...(R)

Tack för den älskling =)

Nu är vi äntligen hemma, Anja slavar vid spisen, vi har fixat mina kära blomlådor och möbelerat om (som ni ser på bilden i förra inlägget)

Nu klagar R på att vi sitter inne så n ska ja ut och hålla honom sällskap!

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: bumlingmamma

Vad bra emmi, då kan jag köpa mej en till =) Fint det blev på balkongen =)

Du kan om du bara vill, gumman.

Smaklig måltid

Puss

2009-04-11 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0