toalettstolen, ett skitställe!

jag har påbörjat min lista , men jag har bytt lite kurs tror jag.

Jag började med tvätten, helt ärligt tog jag aldrig högen i stolen, tar de framför greys idag istället. Förena nytta med nöje så att säga.

Sen har jag plockat, plockat och plockat. Skönt att grabbarna är ur vägen, det går så mycket bättre ut! Jag har plockat som sagt, sen har jag dammsugit och torkat.

Sen fick jag ett ryck att fixa i ordning vårt förbannade förråd, ser förjävligt ut!
Kycklingen är som sagt i ugnen, och jag gjorde misstaget att sätta mej ner i soffan!

Toaletten är en helt annan historia, det som fanns under sitsen var inte att leka med, jag ser de ju aldrig eftersom jag inte lyfter på hela sitsen, men grabbarna! Tänkte ta ett kort, men så kom jag på att då skulle ingen av mina vänner våga gå på min toalett igen!
Så toalettstolen får vänta tills grabbarna kommer hem, så ska dom få rengöra stolen, MED DERAS TANDBORSTAR! Så är den nog aldrig så skitig igen!

Mohaha!

Nej tillbaka så att jag får göra mej förtjänt av lite greys!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0