vinna eller försvinna....

Ibland får jag till det, som i förra inlägget, det är så jag vill att min blogg ska vara, lite allvarlig, lite bitter (Malin tycker lite för bitter) och rolig. Jag är ingen rolig människa, faktiskt är jag rätt tråkig.

Men idag sker det grejer, jag är så jäkla sugen på en ny väska, jag ska ringa och smöra för min sambo idag om jag får köpa en alldeles för dyr väska. Köper inte sånna dyra saker egentligen , men det var kärlek vid första ögonkastet, så den ska jag allt ha. Inte för att jag behöver be min sambo om lov, men om han säger att det är ok, behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag köper en sån dyr väska.

Sen blir det fotboll, tydligen skulle vi käka tacos, och Sara skulle ta med sina left overs till chips. Tänker köpa mig lite gula och blåa kritor och måla mig i ansiktet. Allt för att vara en bra supporter, Sverige behöver vinna! Sverige måste vinna!


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag tycker att du ska ha en ny väska. :)

2009-04-01 @ 09:26:16
Postat av: Kia

Det tycker jag också. Jag kan leda dig till väskaffären i dag :)

2009-04-01 @ 09:57:48
URL: http://kiawesterlund
Postat av: Bumlingmamma

Köp dej du en ny väska, kärlek vid första ögonkastet, är ju ganska ovanligt =) Så ta vara på det =)

2009-04-01 @ 11:08:34
Postat av: Sara

Jag vill också ha en ny väska.. Var har du hittat den?

2009-04-01 @ 12:12:52
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: Emle

den finns på åhlens=) Vi går dit efter jobbet vettja =)

2009-04-01 @ 13:36:25
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0