evigheternas dag

Dagen började tidigt för att heta Emmelie. Klockan åtta va vi vakna och låg bara och pratade i sängen till typ nio. Hade fått ett oroväckande sms av min vän också som gjorde mig klarvaken.
 Sen blev det lite frulle, och runt 11 tiden började vår shoppingtur.

Det här med gardiner är fantamej inget roligt. Vi gick i typ 1000 affärer och ingenting alls som var bra. Jag sur som en citron, Emilia som började vara lite hungrig, gick vi in på ikea. Där jag tidigae sagt, där finns de absolut inge gardiner =)

Där hittade jag dom, två lite större blommor. Sen hemtex med lite ljussaker så är vardagsrummet något finare. DOCK inte klart =)

Dagen har varit sjukt lång, jag har lagat pannkakor och ätit det. Ska krypa ner i min soffa, tända mina ljus, och typ somna.

Imorgon är det ny vecka, nya tag!

puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0