glass,rummy,bortsprungen, pastasallad och mycket mycket mer...

Goder kväll!
Det här med att blogga mer denna veckan sket sig ju rätt fett!
Why?
Jo för sooolen har ju kommit fram!

UUUnderbart!
Den stannar en dag eller två till också, vilket gör att nästan 5 dagar har den varit framme!

Vad har veckan gjort med mej, inte mycket!
Återupptagit lite vänskap med en gammal kompis som svek mej. Men efter ett hårt snack med varandra, så behöver man ju inte vara främlingar för varandra i all oändlighet! Så  det känns kul!
Vi var på bio, såg the proposal, mycket rolig film!

Igår var det besök av Malin och lillan, mycket mysigt. Vi skulle spelat minigolf, men vi blev för lata. Det blev pizza, glass och rummy på balkongen! MYCKET MYCKET trevligt. Efter var det prat på ballkongen som resulterade i en del hårda ord, mjuka ord. Bortsprungen pojke, och läggdags kl 2.

Idag åkte vi på besök hos någon som är väldigt sjuk. Inte alls roligt och jag vet inte ens vad jag ska skriva. Finns liksom inga ord som passar.

Kvällen däremot har jag varit URDUKTIG!
Vi har gjort pasta sallad jag och richard. mysigt att för en gångs skull bara vara han och jag. Ett tag till iaf.
Jag har tvättat lakan, vikt dom (där hjälpte R till ), jag har vikt annan tvätt och massa annat duktigt!

Om några timmar dyker G och Y upp.
Imorgon bilr det nog stranden, och det blir nog 2009 FÖRSTA BAD!
Better late than ever..

JÄKLAR vilket långt inlägg!
Förlåt men jag hade ju som sagt en del att skriva om!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Haha jag är inte allt för avis på dig so fick hänga tvätt :P Det gör jag hela dagarna endå haha, du får gärna komma hit och hänga lite också :P



Åh gud vad gott med pizza....undra vad jag ska säga att jag är sugen på till Seth ikväll då.... :P



Ja, skenorna är underbara. Man får verkligen en helt annan frihet :)

2009-08-08 @ 07:20:18
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0