kissie vs Amir. Fejk eller äkta?

good afternoon!

Nu har jag kollat igenom lite bloggar, kollat på top model och inser att gud vilket härligt liv jag lever Det kanske inte är det mest spännande livet men det passar mig.

Nu har jag kommit in i blogg kriget mellan Amir och Kissie. Paow är med också på ett litet hörn. Funderar lite på om det är ett litet drama trick för att locka till sig fler läsare. Jag vet inte!

Men det börjar bli lite trist med det här med att Kissie blev känd p.g.a Katrin Zytomierska, och sedan uppmärksammade hon Amir,och han uppmärksammar Paows blogg. Alla deras bloggar handlar i princip om samma sak. Tyd idol foton, lite frågestund. Svar på tal!
Kom på något eget, finns inga bra topp bloggar som tagit sig dit riktigt på egen hand.

Självklart skulle ja inte klaga om jag fick 15.000 på att blogga, men egoinas värld är t.ex 1000 ggr mer roligare att läsa. Hon har egen stil och hon förtjänar mycket fler läsare än fjortis kissie!

Vad tror ni, trick eller äkta fight mellan the big fjortis med "the gay guy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0