oj vad glada vi var för min skull

Det känns så härligt att alla är så glada för min skull när det gäller min nya telefon.

Jag har köpt sony ericsson w995


Visst är den vacker,mycket rolig sak faktiskt! Nu har jag bytt från halbop till tele2. Känns bra faktisk, nu när jag fått sova på saken. Kommer att ha kvar samma nummer och jag går över den 17/8 till tele2. Så ni som har halebop, passa på att ringa mej innan dess :P


För tillfället håller R på att fixa vår diskmaskin, är mycket glad över att Gurra hjälper honom. Annars hade nog vår diskmaskin varit i tusen bitar vid det är laget. *håll tummarna att den håller*


Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att det går bättre att blogga med denna då =) Fin den var =)

2009-08-12 @ 16:09:13
Postat av: mia

attans tele 2.. men du har hem tele me eller?? dit ringer jag ju gratis... fast kan sms:a gratis iaf.. 3000 sms borde jag klara mig på eller?

2009-08-12 @ 20:00:25
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0