tjuvtittat...

dagen har bjudit på lite promenad på staden, köpt mej tre nya tröjor. Lite roligt med lite nya kläder!
Sen har vi ätit på kinamat. MYCKET gott!

Dagen erbjöd annars på mycket intriger,förstår inte varför folk inte bara kan sköta sin egen buisiness. Men men

Bjuder nu på lite bilder som är snodda från www.tjuvtittat.se
MYCKET roliga bilder tycker jag ;)


ewis, tänkt på dig här ;)



Är det inte bättre att sparka kvinnan med flytningen?



ledtråd: det roliga ligger i fosfaten =)


R¤oligt att någon inom svenska kyrkan har lite humor



Sjukt rolig lapp, eller hur!!


Låg humor jag vet, men jag gillar den iaf!

Slut för denna gången


Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Hahah vilka roliga bilder :D



Sv: ja det var lite det som var meningen hihi, men vi gjorde inget märkvärdigt :)

2009-08-05 @ 07:02:26
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Sa

När det gäller "finns ingen vi" så håller jag med... Är och kommer alltid vara ensam!! Men ikväll är jag ensam efter en Lundell konsert, åh de älskar jag !!! :D

2009-08-05 @ 23:50:57
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Jaha har du dåligt väder? Här är det äckligt varmt, och solen bara steker. Uuh, jag tål typ inte värme :P Vart i vårt avlånga land bor du :)?

2009-08-06 @ 14:13:11
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0