astma

Gutten morgen!

Sovit som en stock, skönt att ha sin sambo nära sig. Han har nu åkt iväg och jag har torkat av i vårt sovrum. Vaknade med astma och allt damm som yr hjälper ju inte. Men fint blir de nog allt.

Fick beröm för våra rocky roads iaf Sara. Alltid något =)

Dagen bjuder på en kort promenad på staden och sedan är det jobb.
Jobb för hela slanten!


Idag tänkte jag blogga om allt jag egentligen ville blogga om igår, men som helt enkelt inte ville komma ut. Humöret fanns där inte.

Igår när jag gick upp, gick jag in i badrummet, satte på duschen för att sedan gå och ge katterna mat. När jag kommer tillbaka är badrummet översvämmat. Då har min katt flyttat röret som kommer från duschen, så att det inte ligger vid brunnen!

Tyyypiskt! Haha! De va bara att försöka moppa och då var jag rätt glad över golvvärmen! =)

Nu åter till arbete, vi har en lång dag framför oss.
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hade varit kul att få provsmaka de så jag kan hålla med om att de är goda? ;) Jag finns på jobbet till 15.45 ;)

2009-12-17 @ 09:16:22
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: emmelie

är redan före dig på den fronten stumpan ;) kommer runt kl 13.

2009-12-17 @ 10:23:54
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0