gästrummet är det som dödar mej i sömnen

God tisdag!

Har haft fullt upp med städning. Har upptäckt mina ca 10.000 dammtussar här i hemmet, som snyltat rätt länge. Nu skall dom bort!!

Ryggen tar stryk och helt plötsligt inser jag att jag faktiskt bär på lite mer vikt än vanligt. Men städas skall det. Nu är det iaf dammsugning kvar att göras! Sen tar jag kväll!

Imorgon tar jag sovrum och gästrum. Gästrummet lär DÖDA mej. Ett avlastningsrum är det minsta man kan kalla det. Vi får gäster i helgen, och bebis på G. Det är dags att ta tag i detta nu.

Men utan man får man göra saker och ting själv! Gilla läget Emle semle!

Sorry för tråkigt inlägg men jag är tråååkig och jag har inga vänner! Buhu!




ber om ursäkt för min ordspya där uppe! Är lite övertrött kanske!

Kommentarer
Postat av: Kia

Klart du har vänner!!!

Duktig du är som städar en tisdag =)

Jag gör inte ett skit!

Kram kram

2009-12-15 @ 20:17:32
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Du har visst vänner... Höhööööm! Nu råkade jag jobba kväll ikväll, ledsen för de..!! :(

2009-12-15 @ 21:58:01
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0