kvartal 3 juli-sept

JULI

I juli busade vi med Jimmie som fyllde år, mycket roligt!



och den 4:e juli fyllde jag ju också år, fick en spikmatta bland annat av Richard, som jag hann använda så många gånger innan........

jag den 12:e juli 2009 fick reda på att jag var gravid =)

I juli var också första gången jag testade dansk ketchup, USCH USCH USCH vad ÄCKLIGT

och i juli fick jag helt oväntat blommor av Richard.



jag hade semester i juli, så jag bloggade inte så mycket då tydligen.

AUGUSTI

I augusti hälsade jag på min farmor och farfar, mycket trevligt! Länge sedan jag såg dom.



och i augusti hade vi robert wells och hans pojkvän Gustav på besök... :)



och i augusti köpte jag mej en ny telefon =) (som jag redan tröttnat på)

och den 14:e augusti gjorde jag det officiellt på bloggen att jag hade en bulle i ugnen. Trots detta fattade inte riktigt alla att jag var detta. (hade denna bild och text)



dag när jag satt på toaletten och kissade, så upptäckte jag ett tvättprogram på min tvättmaskin som jag aldrig använt innan. Gissa vilken?
Men i feb-mars 2010 kommer den väl till pass iaf
=)

Trots alla glada besked, kom det ett par ledsna också.

I augusti lämnade min kompis Linnea mej för sydkorea. Inge roligt alls.

Min momor tackade för sig på jorden och bestämde sig för att gå bort (till morfar)

Vi fick även avsluta ett uppdrag på jobbet vilket var mycket chockartat....



I augusti var även månaden när hysterin för grisinfluensan började ta fart.



SEPTEMBER

I september gjorde jag naglarna i oskarshamn, och sen tog hormonerna över mitt liv.
i september kom första hormon utbrottet. Inge roligt alls =)

Baloo skadade sig i september, dyr historia de där.



Det var även i september som no body puts baby in the corner Patrick gick ur tiden.

Den 16:e september kunde jag kalla mig moster för första gången, för då kom lilla Alicia till världen! =)



I september hade vi vårt otroligt dåliga ultraljud , tråkigt men faktiskt bortglömt nu. Äntligen!
Det var även denna månad då jag såg the ugly truth, otroligt rolig film!

vi slösade även bort massor med hundralappar på våra eltandborstar , haha! 1600 kr för att borsta tänderna, GALET!

Det var alles faktiskt!




Kommentarer
Postat av: yrsa

härlig bild på mig ;-) / robert

2009-12-30 @ 22:35:08
URL: http://ycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0