lill julafton är avklarad....

God kväll!

Nu har vi haft lill julafton, efter en lång dag, med psm människor till förbannelse! Haha!


Dagen har vi varit cirka 14 ggr på media markt och säkert lika många andra ställen. En digitalkamera är köpt, och även ett ps3. Nu är vi alla nöjda och glada i huset!

Nu är julgranen upptagen och klädd, efter mycket besvär så står den där så ståtligt, sen kom jultomten och lämnade paket...

Detta fick jag i julklapp!


En wake up light av min sambo, best present ever! Mycket finesser och annat härligt! Är glad att jag jobbar imorgon så jag får en chans att testa den ;)



Ett litet örngott fick jag, det står världens bästa mamma.  R fick ett där det står världens bästa pappa =)



En tavla på mej och Richard! Äntligen ett kort på oss båda! (jag önskar mej en lättförstoring, eftersom jag helt saknar överläpp)

Sen fick Emmelie sin efterlängtade spegel! Den ska Richard och Richard få sätta upp imorgon. Lita på det!

Julgodiset är framtaget, julmusten upptinad (stått på balkan) och snart börjar en bra film.
Me like söndagar!

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: pappis

vadå...lättförstoring....låter kink

y...va menar du

2009-12-20 @ 20:40:44
Postat av: Sara

Ser att min bok ligger prydligt på ditt bord bredvid sängen :) Jag vill också ha en wake-up light!!!!!!!!!!

2009-12-20 @ 21:21:00
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: mia

hade inte ni redan ett ps3??? var de inte de du o jag spelade på? du vet de där krig spelet =)

2009-12-20 @ 21:37:27
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: emmelie

hehe , läpp så klart pappsen! jajemen sara, jag läser flitigt i den varje kväll. En sida om dagen! Så den håller längre... hihi

2009-12-21 @ 19:37:39
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: sandra

Åhh så fint :D god jul på er

2009-12-23 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0