lite nyårs skit..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?hm, jag blev gravid

2. Höll du några av dina nyårslöften? Säkert var det att gå ner i vikt och det gick ju käpprätt åt skogen iaf. haha

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Storasyster och kompis

4. Dog någon som stod dig nära? Ja tyvärr..

5. Vilka länder besökte du?SPANIEN!!!!!!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Finns ett par stycken men den 11 juli måste ju slå de mesta.

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag inte sprungit in i väggen.

9. Största misstaget? Att inte säga ifrån när jag verkligen behövde det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? lite småkrasslig men inget allvarligt

11. Bästa köpet? Min dvd spelare från ULLARED!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Leva mestadels.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ett plus....

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? TINGELING LÅTEN.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Oj ja vet inte, tröttare iaf ;)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer aktiv med allt

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Mindre trött

18. Hur tillbringar du julen?Med nära och kära (dock inte alla nära och kära )

19. Blev du kär i år? nej de blev ja inte.

20. Favoritprogram på TV? serie sida på nätet blev jag kär i, där finns alla favoritprogram!!

21. Bästa boken du läste i år? Innan jag dör tror jag.

22. Största musikaliska upptäckten? Saosin

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ihåg

25. Något du önskade dig men inte fick? fanns säkert något

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag kommer inte ihåg, haha!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nopp, mer lugn och harmoniskt hem i och för sig.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? tröttsam

29. Vad fick dig att må bra? Allt ätbart ;)

30. Vilken kändis var du mest sugen på? twillingt Robert

31. Vem saknade du? min vän som bor långt borta

32. De bästa nya människorna du träffade? Alla jobbkollegor som man träffat, alla härliga och glada!



snodd från Yrsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0