v 30 here i come

God morgon!

Har testat min wake up light idag också. Kändes väl sådär igår, men jag tror allt att jag var mycket sliten efter gårdagens kosta boda shopping trip.

Dagen bjuder på BM besök, mycket roligt eftersom R ska följa med. Annars är han ju iväg varje gång jag har haft besök!

Sedan hoppas jag på att kunna träffa M och E. Äta lite julgodis och dricka lite julmust. vore väl trevligt!

Återkommer när jag har mer att säga!

Dags för frulle!


skriver detta idag eftersom jag inte skrev det igår:
Grattis mor och far på ert silverbröllop.
25 år har ni varit gängade med varandra!
Jävlar vad tiden går! ;)


Gratta dom i efterskott på mammas blogg vettja! Då skulle hon/dom bli glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0