ärligt jag kan gå själv

okej jag brukar ju ha några inlägg där jag protesterar eller tycker något är konstigt.
så även idag!

på finest fick jag ett mail (visserligen till dom som bor i sthlm) men ändå!
Där kan man alltså beställa hem t.ex. mat eller fika eller en fin middag, Typ som utkörning av pizza, fast av annat!

När jag tryckte på fika, kom det upp en lista på vad som kan beställas.



jag vet inte vad om ni ser vad som står, men man kan beställa fruktjuice, väldigt fin sådan, eftersom den KOSTAR 358 kr. Okej jag vet att man antagligen tjänar lite mer där uppe, fler har lite "finare" föräldrar än vad jag kanske ha (inget elakt menad mor) men 378 kr för en juice, då ska de vara en JÄVLIGT STOR juice.
Eller helt enkelt kan jag gå själv till affären, jag har inte riktigt den lyxen, plus att jag är för snål!


En snål smålänning helt enkelt, STOLT SMÅLÄNNING!
Sådeså!

Kommentarer
Postat av: Kia

Haha, helt sjukt vad folk kan tjäna pengar på!!

Vi kanske skulle börja med liknande. Springa ut med fikakorgar som kostar skjortan! :)

2009-02-23 @ 19:01:47
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är också smålänning och jag skäms bannemej inte för det!! Snål smålänning rocks :)

2009-02-23 @ 20:42:19
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: Bumling mamman

Håller med om att smålänningar rocks.Man kan undra vad innehållet i den juicen är??? Säkert en massa kemikalier som ger oss sjukdommar som man kan dööö av!!! och för det måste de ta betalt oxå!! Synd Emmi att du har så "fula" föräldrar, visste inte att du alltid önskat dej "finare" föräldrar =(

men du får en puss i pannan ändå =)

2009-02-23 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0