armleds knäckning!

Dessa saker idag betyder något för mig.

1. jag har satans ont i handleden p.g.a leket i badet igår.
2. jag kom upp ändå mer piggare än vanligt, långt ifrån okej dock
3. jag har massor att göra på jobbet
4. jag drömmer urkonstiga drömmar om nätterna
5. jag ska spela med Sara ikväll.

punkt 3, jag har massor att göra, idag kl halv 9 är det möte. Måste förbereda, vilket gör att jag inte har tid med er....egentligen!
punkt 1, leket igår var urkul, det var mycket badvolleyboll, har skit ont i handlederna, annars mår jag fint. Efter firade jag och Sara med BK, det går ju inte att gå ner i vikt när man tränar. ICKE!

Resten av punkterna återkommer jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0