Beroende?

Trodde inte att de tvar möjligt, jag har sett det hos andra, men jag trodde aldrig att jag skulle fastna i just det beroendet.
I vanliga fall får jag abstinens utan godis efter ca en timme, men att gå och bli spelberoende det trodde jag aldrig om mig själv.

Igår hade jag och S en liten myskväll, med cola, jordnötsringar och hembakta negerbollar (ja det heter så där jag kommer ifrån)
Vi satte oss och spelade Xbox, indiana jones lego versionen, så otroligt störande.
Kameravinkeln är urkass vilket gjorde att Sara och jag satt och lutade oss åt både de ena och det andra hållet för att se bättre (vilket vi inte gjorde by the way)  Sara stod upp ibland när hon försökte undvika att dö.
 3 timmar i sträck satt vi, non stop, skrikandes både mot tv:n och varandra (framför allt jag skrek tyvärr, har lite dåligt samvete), men vi klarade av två levels, med lite fusk från Dennis.

Härlig kväll, och nu sitter både S och jag och nynnar på den förbannade indiana jones låten, och det kliar i fingrarna för att spela mer.

Sara, du ska inte vara sjuk på söndag? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha... Jag trodde heller aldrig att jag skulle kunna skapa ett sån beroende!! Men det har jag... Jobbar inte på bion nästa vecka mer än fredag och söndag så....... Måndag, tisdag, onsdag och torsdag kan jag :) Inte tisdag för då ska vi ju bada :p men annars så!!!!!! :)

2009-02-19 @ 13:41:16
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0