drömtydning

okej något är konstigt med mina drömmar.
Nu har jag kommit ihåg tre drömmar på raken, vilket är väldigt ovanligt.
Konstiga drömmar också, två som jag nu glömt bort, men gårdagens var jag hos en kollega, inte en nära sådan utan en som hjälper oss lite med vårt material ibland. Vi var i hans nya hus, (som för övrigt är nere i skåne) och jag kollade på hans projektor som gav honom en sjukt stor bild, sen helt plötsligt var det en polis spm kröp runt i buskarna, sen helt plötsligt var jag på ikea med min syster och hennes kompis, som senare helt plötsligt byttes ut mot hennes pojkvän. Hon har iaf väldigt sur på mej, och jag blev typ sårad eller ledsen, snodde en cykel.
Mycket sjuk dröm!

POLIS: Det är ganska vanligt att drömma om poliser. De symboliserar ofta den drömmandes rädsla för straff eller för att överträda lagar - för det mesta de moraliska. Polisen framställer också ofta drömmarens önskan om att skyddas för sina egna eller andras känslor.

Vet inte riktigt om det stämmer, något lurt är det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0