I'm so so sorry

okej förlåt att jag inte har bloggat, jag känner mej som en skurk, som en svikare mot alla ni 5 läsare som jag har.
jag har inget internet, eller jo internet har jag, och en dator som är 75 rymdår gamla som tar cirkus 5 min att ta upp en internet sida. Pengarna på mobilen är slut och jag skall ej ladda på den förrän löning. Det är bestämt!

Vad har hänt i livet då?
joo fredagen var det let's dance kväll med Sandra, mycket prat och trevligheter. Lördagen var det att åka till Malin och hjälpa henne med sin flytt. Som tur var var allt det tunga redan flyttat, utan jag fick sätta ihop lite möbler istället. Mina händer är fortfarande röda efter allt skruvande, sen hjälper det ju inte att man gör fel heller.

Min kisse Bamse är sjuk IGEN.. =( Stackarn hade en inflamerad rumpa, så han hade en varböld vid "svanskotan", dom fick söva honom, och trots att han var sövd så vaknade han när dom skar i den. så nu har han dränering vid rumpan och en i tassen, och en tratt runt huvudet. Stackars plutt! Det värker i hjärtat när jag tittar på honom.

Söndagen var en duktighets dag, tvättade två tvättar, hängde upp den, diskade, körde en diskmaskin, tömde den, sorterade tvätt, bäddade rent, målade naglarna, tog bort nagellacket för att det blev fult och målade om. Blev ändå inte snyggt så det åker av idag.

idag är det jobb och jag är MÄKTA förbannad på detta vädret, nu får det ge sig.
Snöade i lördags, töade OCH regnade på söndagen och nu snöar det igen.

Give me a break will you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0