Lista

Tagen från egoina

Stänger du av mobilen när du sover?
- Vad är anledningen till att stänga av mobilen, helt puckat! Ljudlös någon?

Vem såg dig senast naken?
- Man kan ju hoppas att det ej var bröderna påryd, men skulle tippa på sambon

Hur såg du ut på högstadiet?
- oj, pojkfrisyr, gammal från robyn frisyr tiden. Ful som en ankunge

Hur är du att ha som arbetskamrat?
- Skit bra! Kan man ju hoppas, ja vet faktiskt inte. Är man chef så är ju folk mycket snällare och pratar mer skit bakom ryggen.

Har du celluliter?
- Cellulit, vad är det? Nej skämt å sido, det kryllar av dom!

Biter du på naglarna?
- Nej och har aldrig gjort! Allt med händerna stoppar jag aldrig i munnen, om det inte är godis eller kaksmet på.

Har du något handikapp?
- Jag går med fötterna mycket mycket utåt, vilket jag blivit lite retad för. Då är de väl ett handikapp?

Är det rädd för att få hängbröst?
- - tss. ingen risk precis med tanke på att tuttarna är som en skrutten vindruva

Svär du?
- Ja det gör jag, och väldigt otrevliga sådana, men jag trivs med det!

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Ja det är jag faktiskt, vi stod och pratade om gud och allt i en timme, sen kunde dom inte stanna längre, lite ohyfsat!

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- oooh, svårt! Skulle nog säga R:s pasta gorgonzola

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
- oj det skulle vara mycket eftersom jag är så kräsen, men ärtsoppa för jag tål inte ens lukten av det utan att spy.

Har du blivit arresterad?
- Aldrig, är rädd för polisen!

Är du rädd för Securitasvakter?
- Nej då är polisen mycket läskigare!

Har du någonting att dölja?
- Har inte alla det?

Ljuger du?
- Vita lögner slänger väl alla med, men jag är väl lite för ärlig, enligt mina vänner iaf!

Har du kysst en polis?
- Vill man det?

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
- Skulle faktiskt kunna det, är oftast ändå vaken och kollar på tv, så varför inte ta en raggarrunda på stan (om man hade körkort vill säga)

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- förhäxad, fatta vad roligt att ha magiska krafter.

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

wow, cool lista ;D

2009-02-19 @ 16:23:29
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0