übertid

okej nu skulle jag varit hemma för länge sedan, jag hade legat och snarkat på soffan, antagligen hade jag köpt mej en påse med ostbågar och skrattat åt gud vet vad på tv:n.
Men eftersom man lovat att göra statistik som är större än mount everest, så sitter jag här fortfarande. Men bara 45 min till.
Sen ska jag och S baka chokladbollar, och kladda ner kontrollerna medan vi skriker åt våra legogubbar på tv:n. Ska bli mycket roligt.
Min sista punkt som jag hade tänkt att skriva om var ju mina konstiga drömmar, som jag efter en lång arbetsdag har totalt glömt bort. Den i förrgår var något i stil med att jag öppnade en dörr, någon trängde sig in och gjorde något med mej, jag tror sexuellt, kan låta rätt läskigt men det var ändå ingen mardröm.
Den i natt var bara konstigt, men tyvärr kan jag inte säga hur den var.

Minne som en guldfisk,,,jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0