Calle ocho

God morgon!

Vissa dagar börjar man dagen på ett bra sätt, vissa dagar inte.
För min del försov jag mig IGEN!
Tror inte min spikmatta har kickat in riktigt ännu =)

Eftersom jag försov mig, skickade jag ett sms till en vän, som brukar åka ungefär samma tid som jag. och tack och lov skulle hon åka lagom. Frågade om jag fick åka med och hon sa okej.

Dock var hon på ett fruktansvärt humör och hon skulle lämna lite grejer till sin sambo i en lastbil. Vi kommer fram, försöker få upp lastbilen. Går så där.

Så där står vi, två småflickor vid en stor lastbil, försöker öppna respektive stänga alla luckor! måste sett riktigt roligt ut!
Inte heller var jag överdrivet sen till jobbet!

Jag har ändå en bra dag idag faktiskt!

Som vanligt har jag massor att göra, så jag har inte tid med er nu heller, men jag har dock laddat över musik till min telefon OCH låtarna Calle ocho (the best song in the world) och sex on fire. får mej att längta till spanien. Värmen och solen och Linnea och Jess! =(

Men som man säger, the show must go on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0