en djävulsk romans!

Idag när man tagit en promenad hem från jobbet, kommer man hem och hemmet ser ut som hej kom å hjälp mig...

Badkaret vill inte alls, och vi fick för några veckor hem något till badkaret som R skulle byta. Idag blev dagen då de skulle bytas. Gick så där!

R fly, ringt till firman och nu ska dom skicka ett helt nytt! Det resulterar dock i att vi inte kan duscha förrän de kommer, och den kommer säkerligen ankomma på måndag.
Nu står badkaret alltså i hallen, och vinkylen likaså.

Roligt värre!

För övrigt tittar jag på min favoritfilm, en djävulsk romans. Är en jäkla massa år sedan jag såg den, den är lika bra. Älskar namnet Sebastian, iaf när man uttalar det på engelska.

Så nu ska jag fortsätta med det, och sedan försöka hålla mej vaken till tio då utröstningen av so ýoou think you can dance kommer.

Nu kommer även maten. PERFEKT!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0