Grattis daniel, du är nu "värdig" att fira din flickväns födelsedag!

Viktoria dagen igår, ett event som sker inte alls långt ifrån mig, men som jag ändå aldrig har varit på.

Det är skit kul att prinsessan fyller år varje år, det gör jag också, och jag får ingen större firning av henne när jag fyller år.
så i ren bojkott går jag inte på hennes, om inte hon går på min.

Det som däremot är roligt, det är ju att ÄNTLIGEN får hennes kille sedan 7 år, faktiskt vara med och fira henne. Ute i det publika evenemanget. Är glad för Daniels skull. Gamla traditioner är fantamej bara att skrota! Varför i guds namn kan inte han få fira sin egna flickvän. Kan förstå det första en två, kanske t.o.m tre åren. Men va fan! Någon måtta får det väl vara!

Så därför skriver jag inte grattis viktoria, jag skriver grattis Daniel, du är nu "värdig" att fira din flickväns födelsedag!



Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emilia

Inatt? Du menar idag på morgonen när hon var hungrig och mamma inte fixade mat tillräckligt snabbt. Det var väl ingeting ;)

2009-07-15 @ 09:48:30
URL: http://apriiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0