hej kom å hjälp mig å dö

tjoflöjt!

Måndag vilket innebär en jobbig dag, med massor att göra!
Det betyder att jag inte håller mitt godis löfte idag (sorry Ewa), men jag känner att jag måste. Jag äter inte någon annan dag istället. jag byter ut den. (så måste jag ju få göra)

För övrigt så är livet bra, fått många glada miner idag, kramar och allmänt bara glada människor. Min älskade sambo har städat köket för det såg verkligen ut som hej kom å hjälp mig å dö när jag åkte. har visserligen inte sett resultatet men det är nog rätt fint iaf. haha.

Ikväll kommer lipstick djungle, och då ska ja mysa i sängen, är rätt trött nu för tiden, tror allt att det är spikmattan som gör mej så trött :)

Onsdag malin, då kommer jag, ha kaffet klart då ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är åxå sanslöst trött o tror som du att det är spikmattan men att det vänder snart. Så håll ut.

Klart man blir glad när man ser dig vännen!!! Puss

2009-07-13 @ 19:47:35
Postat av: Kia

Såklart att det var jag som kommenterade utan att signera :o)

ps. Jag somnade på spikmattan idag!!

2009-07-13 @ 19:55:27
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart att jag har kaffet klart :) men det blir ingen kaka!

2009-07-13 @ 20:01:21
Postat av: Malin - Mamma till Emilia



klart att jag har kaffet klart :) men det blir ingen kaka!



2009-07-13 @ 20:02:06
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: sedorika

jooo malin klart du ska ha någon kaka, jag kommer ju vara hungrig efter jobbet. Gör några chokladmuffins åt mej :P

2009-07-14 @ 10:13:40
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0