Min resa- ett otroligt äventyr ;)


Jag inne på något ställe.

Jag på G utanför bahamas

Vi hade tema varje kväll, denna kvällen var det glasögon. Vi var så coola! ;)

På g innan vi åkte in. Poolen i bakgrunden som var vår räddning i värmen
Linnea envisades med att köpa dessa otroligt fula glasögon, dock passade Jess bra i dom
Detta är Jess och joggaren. Han hade beslutsångest vilken mat han skulle köpa. Tog han säkert en kvart.
Linnea ser inte ut att veta vad detta är, otroligt stora och gula. Perfekt att ha dricka i!
Det här var min bästa vän i spanien. Skabby (eller Sandy) Vi kallade henne skabby för att klappade man henne så kände man varenda ben i kroppen och hon fällde så mycket hår. Men vem klandrar en 17 år gammal kisse?
Vi drack ju lite ute också...
Sen drack vi ju lite till....
och då såg man ut så här dagen efter ;)
Men helt ärligt, vi festade inte bara, vi badade ju också! Fint va?!
Vi hade det otroligt roligt och detta måste jag absolut göra om. Jag älskar spanien!

Kommentarer
Postat av: jess

det måste göras om. sjukt kul!!!

2009-07-04 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0