Vote me for stadsminister!

Snart har jag helg, eller snart och snart. Typ halv 4 tänkte jag bege mig härifrån!

Jag ska till Malin efter jobbet, hon är dock lite förkyld så jag ska väl inte precis sitta bredvid henne. Jag leker med Sessan istället =)

Till kvällen vet jag inte helt vad som kommer ske, nog njuta av värmen och min ledighet! Mycket tråkigt att R:s syster inte kommer ner idag som det var tänkt. Men de kommer ju på onsdag iaf.

Hörde på radion idag att 36% av befolkningen vill ha Reinfeldt som statsminister igen vid nästa val, efter Mona Sahlin?? och efter det hon partiledaren i miljöpartiet. ....hm....

Jag var iaf inte tillfrågad på detta, jag håller ju inte med alls. Jag vill att jag ska vara stadminister. Så någon av småfolket kan styra och ställa.

Shure alla "de där" förtjänar sina höga löner, det säger jag ingenting om, MEN dom vet inte hur det är att leva på minimum belopp år efter år. Faktiskt!

Sanning och säga tycker det ska vara någon ny person nu, som vet hur det är på båda sidorna.
Eller hur!

Kommentarer
Postat av: R

dom kommer på söndag inte onsdag

2009-07-02 @ 13:26:07
Postat av: mamma

Kan man rösta på dej då=))))

Är du ledig imorgon? Jobbar du påsöndag då eller?

Puss

2009-07-02 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0