Kiss på er...

Nu är det bara 3 timmar kvar tills jag slutar!
Känns ju helt okej, med tanke på att jag ännu inte hunnit få i mig min lunch.

Idag på morgonen , mjauade vår katt något vansinnigt (ville gå ut) och eftersom varken jag eller R var speciellt pigga på att stiga upp ur sängen, så bestämmer sig Baloo för att kissa på Richards täcke.

Tyckte det var bra att Baloo gjorde så, protest mot att han inte blev utsläppt, och kissar på den som förtjänade det mest, det är annars alltid jag som får gå upp och släppa ut dom.

Men förstå framgångsfaktoren med katt kiss- det luktar satan och både R och jag blev genast alerta på vad som skedde.

Tänk er själva att sätta sig och kissa på någon när man blir orättvist behandlad.

mitt schema är inte bra jag jobbar bara  kväll, och så kissar man lite på min chef. Den här fläskfilen är alldeles för dyr, så jag kissar på kassörskan. o.s.v

Fungerar kanske inte så i verkligheten, men tänk om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0