löningsdagen är både glädjen och sorgens dag

Nu är de inte lång tid kvar tills jag är hemma i min soffa, då ska räkningarna betalas.

Varje månad går jag in på mitt konto, jag ser min lön+ R:s pengar som han för över till räkningarna. Då gottar jag mig i hur rik jag är, jag knäpper förtjust ihop händerna och funderar på vad jag kan köpa för alla dessa pengar.

15 minuter senare ojar jag och tar mig för mitt huvud och börjar fundera på hur pengarna ska räcka denna månaden.

Löningsdagen är både glädjen och sorgens dag... En ångestladdad dag minsann...






Som vanligt är det inte tjejen i bloggen som skrivit inlägget

Kommentarer
Postat av: mia

i know that feeling

2009-06-25 @ 18:29:30
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anonym

Ja underbart är kort =)

Fick faktiskt ett bra ekonomiskt besked idag=))))

2009-06-25 @ 20:27:17
Postat av: pappis

dito

2009-06-26 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0