resfeber??

Nu har kroppen min gett upp allt för dagen!
ont i nacke och rygg, tror de är på grund av min käke!

Blir att lägga sig i bra tid med tanke på att jag ska upp lika tidigt som om ja skulle jobba, halv tio åker vi från oskarshamn!
Roadtrip jag och Linnet!

Alla frågar om resfeber, den kom en dag tidigt, idag känns det inte som om ja ska till spanien imorgon!
Jag längtar mest till solen, solen och jag hör ihop som själsfränder. Hade vi kunnat bli blodsyskon så hade vi varit det!

Bloggar nog lite på väg upp iaf, så lite mer kommer ni att höra av mej innan jag "flyr" landet.
Sov så gott, förhoppningsvis ska jag också göra det=)

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej ha så skoj nu!! Och hälsa Ruben om du träffar han =)

Trevlig resa!!

Puss

2009-06-08 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0