the king of pop

Världen sörjer stort över the king of pop

För min del helt ärligt, så har jag aldrig riktigt fattat hans storhet, antagligen för att jag var inte riktigt i den åldern när han var som "hetast". Tycker mest att det är feminina skrik och att han tar sig på snoppen hela tiden.
Dessutom alla skriverier och så vidare ang denna människa har gjort att jag allt tycker att han var lite läskig

Dock blir jag mycket rörd över alla fans som sörjer, alla andra kända människor som gör pressuttalande ang detta.

Jag blir mest ledsen, för denna person är ju inte första som kommer att dö. Tänk när Madonna dör. Eller kungen, eller Brad pitt dör. Det är nog bara att vänja sig. Det kommer ske förr eller senare.

Tragist, 50 bast, skulle köra 50 konserter i London och sen går människan och dör.
Kul för den som betalat 100 tusen för att se the king of pop.

Det här var ju hans stora comeback, tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0