allt möjligt!

HUR:

Svarar du i telefonen:
   Hej det är Emmelie
Gör du när du är kär i fel person: gilla läget, är man kär så är man
Tycker du om gul-bil-leken:   otroligt rolig, när jag var 12.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Pengar?? Tusen småmynt, cirkus 90 kr
Mycket är klockan:   14:44
Många kontakter har du på msn:   Alldeles för många
Spenderar du en regnig dag bäst:   i sängen vart annas?


VEM:

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?   Ingen aning, mitt batteri är dött, antagligen från R

Pratar du med på msn just nu?    Ingen, jag är på jobbet
Ringde dig senast?    Min Sambo
Pussade dig senast?    Min sambo

Vill du kasta en sten i huvudet på?  Fritzl
Saknar du mest just nu?  Min säng
Ska du träffa imorgon?    Ingen spec, min sambo
Sov du med senast?    min sambo
Festade du med senast?    Johanna J
Vem fick du senast sms av?   Malin


JA- OCH NEJ-FRÅGOR:

Cyklat utan händerna:
  ja ibland, om jag känner cykeln
Gråtit en hel natt:    nej men ganska nära en hel natt
Druckit så du spytt: brukar oftast sluta så ja...
Åkt vattenskidor:     nopp
Åkt rullstol:   jajemen
Gjort en bakåtkullerbytta:   ja, en sned sådan
Köpt lösgodis för över 50 kr: går det att köpa för under 50 kr???
Haft träningsvärk:  ja tyvärr
Önskat att du var det andra könet: ja, framför allt när man ska kissa och man inte kan sätta sig någonstans. Då hade de varit gutt att bara hala fram slangen.  
Sett din kompis i rosa kanindräkt:  nej tack gode gud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0