Att göra abort....

hej hopp, nu sitter jag hemma hos Ewa, lite snack om ditten och datten är på tapeten.

Vi sitter och pratar om hur vi ska få våra bloggar att gå runt höll jag på att säga men att gå lite bättre.

Framgångsfaktorerna tror vi är följande:
- Målgruppen ska gärna vara 12-18, de är antagligen de mest ihärdiga läsarna, mest lättroade.

- Personliga inlägg , lite för personliga borde det vara. Förstoppning, mensverk, intriger, bråk.

-  Något personligt (typ outfit, dagens ris och ros) jag har ju ingen stil, så outfit går bort. Får fundera vidare på det.

- Skapa reaktioner från läsarna, säg alltid tvärtemot vad du egentligen själv tycker. T.ex homosexualitet är en sjukdom (nu tycker jag absolut inte det, men något sånt)

- Henke på jobbet gillar tydligen när jag är lite av en bitterfitta så det kanske jag borde köra lite mer på.

Eftersom E inte har några kanaler alls så kollar vi på debatt, ska man få göra abort?

Om tjejen är 9 år och blivit våldtagen av sin styvpappa ska få göra abort.....
SAY WHAT??!!


Är detta ett skämt?  Är detta något ens att diskutera? Är inte detta självklart för alla? Eller är jag helt tappad bakom en vagn?

Nej detta tåls att tänka på, jag ska kolla vidare så kommer en ny rapport lite senare..

hey!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0