barnlös

Idag är det både den ena dagen och den andra. Våffel och tranan ska väl komma också om jag inte minns fel. Det är kanske därför jag vill ha barn, för att kunna göra sånna saker att dela ut godis!

Eftersom jag är barnalös ska vi istället ge godis till våra agenter, förhoppningsvis är de lika lättroade som barn :) Vi får väl se!

Min sambo ska dra till skåne över dagen, så vi kommer lägga våffeldagen på is tills imorgon istället, jag har ju en massa annat att göra än att steka våfflor, så det gör inte mej så mycket!



Vi hörs hey!

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag vill vara din agent!!!

2009-03-25 @ 08:29:22
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Emle

vem vet, tranan kanske har stannat till på fler ställen på bygget =)

2009-03-25 @ 08:51:19
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: bumling mamman

Har inte tranan varit hos dej??? Den var här =) undrade var J hade hängt sin jävla strumpa...Här blir det våfflor i alla fall.

puss

2009-03-25 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0