Charmtroll...

Nu är det inte mycket kvar på dagen, känns helt okej faktiskt. Men min sambo verkar lite kranky där hemma. Det är så synd om män när dom är sjuka. Dom ligger ju inför döööden när dom är sjuka. Dom borde prova på mensverk en gång varje månad, eller föda barn.

Läste idag om en kille som blev kär på krogen och satte in en helside annons för 200.000kr. Sjukt romantiskt, eller kanske lite tragiskt, näst intill läskigt. Gränsen där i mellan tycker jag är rätt hårfin.

Men en stor gest iaf måste jag ju säga. Den stora gesten jag får hemma det är typ att gå in först när R låst upp dörren, eller att jag får kissa före när jag och R blir kissiga samtidigt. Eller att jag får välja kanal på tv:n. Kanske har nöjt mig med för lite. Men snacka om ett bra första intryck om man lyckas med att charma någon så hårt.

Får nog jobba lite med min charm tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0