Daimtårta

Nu är man tillbaka från en helg o o-hamn och resten på resande fot.

Gårkvällen blev hård, på många sätt, lite hårda men antagligen nyttiga ord för en av tjejerna. Hon håller på likadant med en kille som någon annan jag känner. Förhoppningsvis tog hon till sig något jag sa.

Sen blev det utgång, träffade mycket gammalt folk, som alla tydligen har fastnat på OKG :)
Sen blev det pizza slice, helt otroligt men dom kostar 25kr/ slice. HUTLÖST! på äldre dar så kostade dom 15 kr.

Idag blev det lite mamma, och daimtårta, buss hem och nu kom jag precis upp ur bubbelbadet! OTROLIGT SKÖNT!  Lite tända ljus, och bubbel. Så härligt! Kommer bada varje dag efter jobbet, ladda batterierna lite :)

Ny vecka, känns som om det kommer vara en liten lättare vecka, och jag hoppas på det!

Imorgon kommer en liten uppsats om livet. Missa inte det!

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mia

på min tid kostade de minsann 10 kr!!

2009-03-15 @ 22:43:24
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0